תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

עדכון אחרון: 22.09.2023

כללי:

  1. ברוכים הבאים לאתר "פרויקט תל אביב" בכתובת project-tlv.info ("האתר"). מטרת האתר היא לרכז תכנים מגוונים אודות העיר תל-אביב-יפו, כולל צילומים מקוריים, הדמיות, תרשימים, סרטונים, מפות, טבלאות, טקסטים ועוד ("התוכן").
  2. צוות עורכי האתר ("המפעיל") מזמין אותך ("המשתמש") לגלוש באתר בכפוף להסכמתך לתקנון תנאי השימוש שלהלן ("התקנון"). אנא קרא את התקנון בעיון, שכן השימוש באתר מעיד על הסכמתך לאמור בתקנון. אם אינך מסכים לכל הסעיפים המפורטים, אנא הפסק להשתמש באתר.
  3. האמור בתקנון מתייחס באופן שווה לכל המגדרים. השימוש בלשון זכר נעשה מטעמי נוחות בלבד.
  4. האמור בתקנון חל על השימוש באתר ובתוכן הכלול בו באמצעות כל דרכי התקשורת: מחשב, טאבלט, טלפון סלולארי וכדומה.
  5. המפעיל שומר לעצמו את הזכות לעדכן את התקנון ואת מדיניות הפרטיות מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד באתר. באחריות המשתמש להיכנס לדף זה כדי לברר האם בוצעו בו עדכונים.

ויתור והגבלת אחריות:

  1. השימוש באתר מהווה הסכמה לכך כי המפעיל לא יישא באחריות כלשהי לכל נזק, ישיר או עקיף, מכל סוג שהוא, שייגרם למשתמש או לכל צד ג' כתוצאה משימוש באתר ו/או מהסתמכות על תוכן המוצג באתר – טקסטואלי או ויזואלי. השימוש באתר הינו על אחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש. המשתמש פוטר את המפעיל ולא תהיה לו או למי מטעמו כל טענה בגין שימוש באתר ו/או הסתמכות על תוכן שהוצג באתר ו/או תוכן שהגישה אליו נעשתה דרך האתר.
  2. התוכן המופיע באתר נועד לספק מידע כללי בלבד לצורך העשרת הידע והתרשמות כללית בלבד, ואינו בגדר עצה, המלצה או חוות דעת מקצועית ואינו בעל תוקף רשמי כלשהו. אין להציג מידע זה בפני כל גורם חיצוני ואין להסתמך עליו לכל צורך אחר.
  3. תוכן האתר מוצע למשתמש כמות שהוא “As Is”. המפעיל לא יישא באחריות להתאמת השירות לצורכי המשתמש. המפעיל לא יישא באחריות לשינויים שנעשו בתוכן המוצג באתר על ידי המשתמש או על ידי כל צד ג’, לרבות שימוש בתרגום אוטומטי.

תוכן האתר:

  1. האתר כולל תוכן רב אודות העיר תל-אביב-יפו בהיבטים מגוונים: תכנון, בנייה, נדל"ן, אדריכלות, עיצוב, אמנות, סביבה, תחבורה, עירוניות, תרבות, היסטוריה, חינוך, קהילה ועוד. התוכן המוצג באתר מבוסס על מידע המצוי בנחלת הכלל, שנאסף ע"י המפעיל ממקורות פומביים, וכן על צילומים שמבוצעים באופן שוטף במהלך סיורים ברחבי העיר. מובהר כי על אף המאמצים להציג מידע איכותי – המידע עשוי להיות חלקי, לא מעודכן, לא מדויק ואף שגוי. חלק מהטקסטים המופיעים באתר נכתבו בסיוע בינה מלאכותית.
  2. האתר כולל קישורים לאתרים חיצוניים. מובהר כי הקישורים לאתרים אלו נעשו אך ורק לנוחות המשתמש. הקישורים אינם מהווים ערובה לבטיחות, איכות ואמינות האתרים. שימוש במידע, מסירת מידע או כל פעילות שיעשה המשתמש באתרים אלו – יעשה באחריותו. המפעיל אינו אחראי לכל נזק שעשוי להיגרם עקב הפניה לאתרים אלה ו/או עקב הסתמכות על התוכן המופיע בהם. יש לקרוא באתרים אלה את התקנון ותנאי השימוש לפני הגלישה בהם.
  3. האתר כולל פרסומות המופעלות ע"י גורם חיצוני. מובהר כי למפעיל אין שליטה על תוכן הפרסומות, מיקומן וסדר הופעתן או אמיתות תוכנן. אין בהופעת פרסומות באתר משום המלצה לרכישת מוצרים או שירותים המתפרסמים בו.
  4. האתר כולל הטמעת תכנים מרשתות חברתיות (פוסטים מפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכד'). מובהר כי התוכן המוצג למשתמש עשוי להיות שונה מהתוכן המקורי שהוצג בזמן הטמעתו באתר (עקב עריכת הפוסט) או אפילו להימחק (עקב מחיקת הפוסט). השימוש בתוכן זה או המעבר לרשת החברתית – באחריות המשתמש בלבד.
  5. האתר כולל הטמעת תכנים מ-google maps ומ-google street view לצורך המחשה והתרשמות בלבד. מובהר כי ייתכנו חוסר התאמה, אי-דיוקים או טעויות במיקומים המוצגים במפות או בצילומים, ביחס להקשר שבו תכנים אלה מופיעים באתר.
  6. האתר כולל הטמעת סרטונים מ-youtube / facebook / viemo. השימוש בתוכן זה או המעבר לאתר הסרטון – באחריות המשתמש בלבד.
  7. הערות לגבי תוכן האתר ומסירת מידע נוסף – יתקבלו בשמחה. המשתמש מוזמן לפנות למפעיל באמצעות טופס יצירת קשר. הפנייה תיבחן על-ידי המפעיל והאתר יעודכן במידת הצורך, על פי שיקול דעתו הבלעדי של המפעיל.

קניין רוחני וזכויות יוצרים:

  1. האתר והתוכן המקורי המופיע בו שייכים במלואם לאתר "פרויקט תל אביב" ומהווים קניין רוחני של האתר (אלא אם צוין במפורש אחרת לגבי תוכן מסויים). אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם המפעיל.
  2. הצילומים המופיעים באתר מוגנים בזכויות יוצרים. חל איסור לעשות שימוש בצילומים, לכל מטרה שהיא, ללא קבלת הסכמה בכתב מהמפעיל. מובהר כי לצורך מניעת העתקות – על כל צילום מקורי מוטבעת כתובת האתר בפינה השמאלית התחתונה (project-tlv.info / project-tlv.com). במידה והתקבלה הסכמה לשימוש בצילום – אין לחתוך / להסיר / לטשטש / להסתיר מהצילום את כתובת האתר. צילומים ללא הטבעת כתובת האתר – אינם צילומים מקוריים של האתר ויצוין בסמוך למקום הופעתם באתר מיהו הצלם / בעל זכויות היוצרים.
  3. ההדמיות המופיעות האתר הנן להמחשה בלבד. זכויות היוצרים של ההדמיות אינן שייכות לאתר. יצוין בסמוך למקום הופעתן באתר מהו מקור ההדמיות ואו מיהו בעל זכויות היוצרים.
  4. אנו מכבדים את זכויות היוצרים של אחרים. אם לדעתך לתוכן כלשהו באתר לא ניתן הקרדיט הנכון או שהקרדיט חסר – אנא צור קשר ונושא הקרדיט יתוקן בהקדם.

השימוש בתכנים המופיעים באתר:

  1. השימוש בתוכן המופיע באתר מותר למטרות פרטיות בלבד ולא מסחריות או עסקיות. חל איסור להעביר או להרשות שימוש כלשהו בתוכן, בין אם בתמורה ובין שלא בתמורה, לצדדים שלישיים. השימוש בצילומים בהתאם למצוין בסעיפים הקודמים תחת הכותרת "קניין רוחני וזכויות יוצרים".
  2. המשתמש מתחייב לעשות שימוש חוקי בלבד באתר על פי כל דין. אין להעתיק, לשנות, להפיץ, לשדר, להציג, לפרסם ולאחסן את תוכן האתר, באופן חלקי או מלא, זמני או קבוע.
  3. חל איסור להציג את תוכן האתר בדרך של מסגור (framing), גלוי או סמוי, ואו בכל דרך אחרת שאינה קישור לדף האינטרנט המקורי של האתר.

שינויים באתר והפסקת השירות:

  1. המפעיל רשאי לשנות מעת לעת את עיצוב האתר ו/או מבנה האתר ו/או תוכן האתר. השינויים עשויים לגרור תקלות, או לעורר אי-נוחות. המשתמש מוותר על כל טענה ו/או דרישה בעניין זה.
  2. על המפעיל לא חלה כל חובה לספק תמיכה / תחזוקה / שדרוג לאתר והתאמתו לגרסאות חדשות של הפלטפורמה עליה מבוסס האתר או פלאגינים או לכל שינויים טכנולוגים אחרים.
  3. המפעיל שואף להפעיל את האתר באופן תקין ורציף, אך יתכנו תקלות שאינן תלויות במפעיל. המפעיל אינו מתחייב כי האתר יהיה זמין בכל עת. יובהר כי לא יינתן פיצוי כלשהו בשל בעיה באתר ואו הורדת האתר, באופן זמני או קבוע.
  4. המפעיל רשאי להפסיק בכל עת לעדכן את תוכן האתר, חלקו או כולו ו/או להסיר חלקים מהאתר ואף לסגור את האתר, גם בלא הודעה מראש, על פי שיקול דעתו הבלעדי. המשתמש מוותר על כל טענה ו/או דרישה בעניין זה.

שונות:

  1. על אף שמו של האתר – "פרויקט תל אביב" – התוכן המוצג בו כולל כמובן גם את יפו על שכונותיה השונות. אנו רואים ביפו חלק מהותי ומשמעותי מהעיר, ואי הופעתה בשם האתר נובעת מסיבות טכניות בלבד. אין לייחס לעניין זה כל משמעות מעבר לכך.
  2. חלק מהצילומים המקוריים המופיעים באתר עברו עיבוד ממוחשב משיקולים אסתטיים-אמנותיים, והמוצג בהם עשוי להיות שונה מהקיים במציאות. (לדוגמא – ייתכן כי הוסרו אלמנטים כגון כבלי חשמל ותקשורת). מובהר כי לא בהכרח יצויין לצד הצילומים אם עובדו או לא. אין להתייחס לצילומים כמשקפים בצורה מדויקת ומהימנה את המציאות. כמו כן יש לשים לב למועד שבו בוצעו הצילומים, שכן יתכנו בהווה שינויים מהותיים בהשוואה למה שמופיע בצילום.
  3. החלוקה של העיר לאזורים / שכונות / מתחמים, כפי שהיא מופיעה באתר, היא חלוקה לא רשמית. חלק מהשכונות והמתחמים מוגדרים ומזוהים ככאלה על ידי התושבים ואינם בהכרח מוכרים כך ע"י הרשויות. כמו כן ייתכנו אי דיוקים ואף טעויות בהגדרת גבולות השכונות, זאת מפני שההגדרות הרשמיות, במידה וישנן כאלה, משתנות מעת לעת. לדוגמא – שכונת "הצפון הישן" הייתה מחולקת בעבר ל-3 חלקים (החלק הדרומי, החלק המרכזי והחלק הצפוני), וכיום רק ל-2 (החלק הדרומי והחלק הצפוני).
  4. כתובת מבנה / פרויקט המורכבת מטווח של מספרים, תבטא ברוב המקרים (אלא אם צוין אחרת) רק מספרים זוגיים או רק מספרים אי-זוגיים, ולא את כל המספרים בטווח. לדוגמא: אם תוצג הכתובת: "דב הוז 7-13", הכוונה רק למספרים 7,9,11,13 ללא המספרים 8,10,12.
  5. על התקנון יחול הדין הישראלי. סמכות השיפוט בנוגע לתקנון הינה בבתי המשפט המוסמכים בישראל, במחוז תל אביב.

ליצירת קשר בנושא תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות: לחץ כאן

מדיניות פרטיות:

  1. מדיניות פרטיות זו מהווה חלק בלתי נפרד מתקנון תנאי השימוש, ויש לקרוא אותה יחד עם תנאי השימוש.
  2. באתר ישנה אפשרות לפנות למפעיל באמצעות טופס. בעת מילוי הטופס נדרש המשתמש להסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות. משתמש אשר פנה למפעיל (באמצעות הטופס או באמצעות דוא"ל רגיל) – נותן מעצם פנייתו את הסכמתו מראש לכך שיחזרו אליו, ולכך שפנייתו תתועד במערכת ניהול פניות של המפעיל.
  3. באתר ישנה אפשרות לקבל מהמפעיל עדכונים ו/או חומרים פרסומיים. במידה והמשתמש נרשם לשירות זה – עצם הרישום מהווה הסכמה מראש לכך שהמפעיל יהיו רשאי לחזור למשתמש על מנת לבקש פרטים נוספים, לכך שפרטי המשתמש יישמרו במאגר מידע של המפעיל ולכך שיישלחו למשתמש עדכונים / ניוזלטר / חומרים פרסומיים מטעם המפעיל.
  4. המשתמש רשאי לפנות אל המפעיל ולדרוש הסרתו מרשימת הדיוור והפסקת השירות.
  5. המפעיל עושה שימוש בשירות "גוגל אנליטיקס" לצורך איסוף נתונים על פעילות המשתמשים באתר, למטרות מחקר, פרסום ושיפור חוויית משתמש. המידע הנאסף הינו אנונימי ובעל אופי סטטיסטי כללי בלבד.
  6. באתר ישנם קישורים לאתרים חיצוניים וכמו כן מוטמעות באתר פרסומות המובילות לאתרים חיצוניים. המפעיל אינו אחראי לתנאי השימוש ו/או למדיניות הפרטיות באתרי האינטרנט האחרים. השימוש בקישורים לאתרים ו/או השימוש באתרים, הינם באחריות המשתמש בלבד.
  7. בעת ביקור באתר הדפדפן שלכם יקבל קבצי .cookies קבצים אלו לא מכילים מידע אישי, והמפעיל משתמש במידע הסטטיסטי שמצטבר לשם ניתוח ושיפור חוויות המשתמשים באתר. בפני המשתמש עומדת האפשרות להימנע מ-cookies ע"י שינוי הגדרות הדפדפן.
  8. האתר כולל הטמעת תוכן מאתרים אחרים (כגון סרטונים, פוסטים מרשתות חברתיות וכד') אשר מתוחזקים על ידי צדדים שלישיים. שימוש בתוכן זה דינו כביקור המשתמש באתרי האינטרנט מהם מוטמע התוכן. אם תתאפשר אינטראקציה עם תוכן זה (כגון שיתוף, לייק וכד') – השימוש בתכונות אלה יהיה בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר הרלוונטי. על המשתמש לקרוא ולהבין את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של האתר הרלוונטי בכדי לדעת איזה מידע נאסף לגביו ומהן האפשרויות לשינוי הגדרות הפרטיות במסגרתם.
  9. המפעיל מחויב להבטיח במידה נאותה כי המידע של המשתמש מוגן ומאובטח. על מנת למנוע גישה לנתונים אישיים המפעיל פועל כדי להגן ולאבטח את המידע הנאגר על ידו. בעוד שאמצעי אבטחת המידע מצמצמים את הסיכון לשימוש בלתי מורשה במידע – אין בהם בטחון מוחלט.

ליצירת קשר בנושא תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות: לחץ כאן

הצהרת נגישות:

אתר זה אינו מחויב בהנגשה לפי חוק. עם זאת, כדי לאפשר שימוש נוח לכולם, מותקן באתר תוסף נגישות המספק הנגשה בסיסית. ניתן להפעיל את אפשרויות הנגישות על ידי הקלקה על אייקון הנגישות הצף. תוסף הנגישות אינו פועל בטלפון סלולרי.

אם נתקלתם בקושי כלשהי בנושא נגישות הדורש מענה –  אנא צור קשר

חג שמח

למעבר לאינסטגרם – לחצו על התמונה

דילוג לתוכן